Nedtelling til avreise

Ja, så byrjer avreisa verkeleg å nærme seg! Enda gjenstår det litt pakking og slikt, men det meste er i grunn i orden. Akkurat no strever eg med å få kopiert all musikken min frå CDar og inn på PCen – kan ikkje reise verden rundt utan den! 🙂

Ellers er det som sagt pakking som gjennstår. Søndags morgon, klokka seks letter flyet til Havana (eller “La Villa de San Cristòbal de La Habana” som er det offisielle navnet) via Amsterdam og Paris. Det blir tre netter på Cuba, altså to heile dagar, ein ettermiddag og kveld, og ein formiddag.

På den første heile dagen har eg meldt meg på ein halv dag med guiding rundt i byen. Utover det har eg endå ingen konkrete planar om korleis eg skal bruke tida, men med ei god bok frå Lonely Planet, og litt tid til å bla i den under reisa, så skulle det vel ordne seg!

About kjartanl

Systems Developer working near Bergen, Norway.
This entry was posted in Mexico (Old Content). Bookmark the permalink.

4 Responses to Nedtelling til avreise

  1. Carl says:

    Få høre om Cuba da 🙂

  2. Ruth-Linda says:

    Fy søren eg e misunneliii!!!
    Søren så heldige du e! Håper du kosa deg masse! Ser no ut som da..da e bra:)

  3. kjartanl says:

    Takk takk! 😉
    Javisst, storkoser meg! No er det kanskje snakk om ein liten tur tilbake til Cuba i “haustferien” (studieveka), haaper det blir noko av – har og lyst aa reise her i Mexico nemlig, kanskje ein plass det gaar an aa surfe litt i staden? Vi faar sjaa…

    Haaper de har det bra heime og!
    Snakkast! 😉

  4. Lars H. says:

    Heisann og gratulerer med overstått og vel så det!…. Artige bilde, ser herleg ut. Kortid du kom heim att igjen?

Leave a Reply

